Perquè una imatge val més que mil paraules…
Infografos és:
Disseny grà fic funcional
Estètica senzilla
Logo representatiu
Flyers atractius
Missatge veraç
Desenvolupament natural
Com et veus, com t’entenen, com realitzes les vendes
Creació de logos i identitat corporativa
El principal objectiu del disseny grà fic és crear una imatge pròpia i diferenciadora d’una empresa respecte la seva competència. En el moment que estem creant aquesta imatge també estem definint com es presenta l’empresa al seu públic, els parà metres que percebran els usuaris i que influiran en la seva decisió de conèixer o no l’empresa, per arribar després a interessar-se o no pels productes o serveis que aquesta ofereix. La identitat corporativa no ho és ‘tot’, però si un el ‘principi’ en la relació entre empresa i el seu entorn.
El bon disseny regula la imatge que una empresa dóna de si mateixa, una imatge coherent amb el missatge que volem transmetre és la base de l’èxit.
Què necessiteu?
En Infògrafs estem preparats per oferir-li un Branding complet. Assessorant, dissenyant o redissenyant la seva marca, creant una identitat corporativa de qualitat i, construint tots els elements perquè de forma molt còmoda i senzilla puga difondre el seu missatge de marca.
Pero si només vol un logotip per eixir al pas, per inserir-lo en un web o per presentar un producte. Si vol optar a un bon disseny estalviant despeses innecessaris per caracterÃstiques que mai farà servir, demane un Logo-exprés i no pague per allò que no te intenció d’utilitzar.
Fitxes per a la venda de productes, flyers, dÃptics, trÃptics i catà legs
Infografies i anuncis impresos per comunicar serveis o mostrar productes. La publicitat impresa informa però també convenç, per això en els nostres treballs combinem el disseny atractiu amb la informació ben organitzada per aixà comunicar i despertar l’interès dels clients.
Quin és l’objectiu?
Preparem fitxes técniques de productes, amb esquemes i organigrames enfocats a un públic professional, treballs on l’objectiu és transmetre de forma clara tota la informació. També realitzem composicions publicità ries enfocades al públic general que destaquen per transmetre emocions des de la mateixa creativitat.
Dels cartells als banners web
Des de València, realitzem disseny grà fic i infografies per a tot tipus de formats: qualitat per a impressió i optimització de la mida per la xarxa. Entregueu-nos les mesures desitjades, informeu-nos de quina és la ubicació final de cada disseny, i nosaltres li traurem tot el partit possible a cada creativitat.